Mobilny serwis Samsunga — naprawa na miejscu i w trzy godziny
Oddawanie urządzenia do naprawy zawsze wiąże się nie tylko ze stresem, ale też masą dodatkowych czynności. A gdyby tak to serwis przyjechał do nas? Cóż, południowokoreański gigant właśnie to zrobił, bo od 9 lipca Mobilny Serwis Samsung ponownie działa na ulicach stolicy, oferując niezrównaną wygodę i oszczędność czasu. W przypadku awarii smartfona, smartwatcha czy tabletu Galaxy, wystarczy zamówić usługę, a certyfikowani technicy firmy pojawią się w wyznaczonym miejscu – czy to w domu, biurze, czy kawiarni.
Czytaj też: Seria Galaxy S26 przyniesie pożegnanie z jednym z modeli. Samsung pójdzie w ślady Apple’a?
Specjaliści wyposażeni w oryginalne części i niezbędne narzędzia naprawią urządzenie na miejscu, eliminując potrzebę wizyty w tradycyjnym centrum serwisowym. Samsung obiecuje, że w większości przypadków naprawa zostanie wykonana w maksymalnie trzy godziny. To nie tylko oszczędność czasu, ale także gwarancja bezpieczeństwa i utrzymania gwarancji producenta, w tym certyfikatu szczelności IP.
Jak działa Mobilny Serwis Samsung?
- Usługa działa wyłącznie na terenie Warszawy.
- Naprawa smartfona lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny.
- Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy, zarówno objęte gwarancją, jak i po jej zakończeniu.
- Dojazd mobilnego serwisu jest bezpłatny dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją.
Czytaj też: Samsung rusza z testami One UI 8 na kolejnych modelach

Pamiętajmy, że w celu sprawnej naprawy, dobrze jest urządzenie przygotować. Samsung zaleca więc kilka prostych kroków:
- wykonaj kopię zapasową danych,
- usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia,
- wyjmij kartę SIM i kartę pamięci,
- zdejmij etui i inne akcesoria,
- przygotuj dowód zakupu urządzenia.
Wybór Mobilnego Serwisu Samsung to postawienie na wygodę i jakość. Klienci zyskują:
- Oryginalne części z gwarancją: Serwis korzysta wyłącznie z oryginalnych komponentów Samsung.
- Pełna ochrona gwarancyjna: Urządzenie zachowuje certyfikat szczelności IP oraz gwarancję producenta.
- Kompleksowa kontrola jakości: Po naprawie wykonywane są szczegółowe testy urządzenia, obejmujące m.in. ładowanie, ekran dotykowy, Wi-Fi, aparat, mikrofon i głośniki.
- Sprawdzone zaufanie użytkowników: Centra serwisowe Samsung w 2025 roku po raz kolejny zdobyły tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi, co świadczy o ich solidności, przyjazności i wiarygodności.
Czytaj też: Samsung porzuci ładowanie przewodowe na rzecz magnesów?
Ta usługa pokazuje, że gigant wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych użytkowników, ceniących sobie czas i wygodę, zapewniając jednocześnie najwyższą jakość naprawy. Zamiast samemu odsyłać urządzenie, a potem długo czekać na jego powrót w nasze ręce, możemy załatwić to znacznie szybciej i to nawet we własnym domu. Cóż, oczywiście, o ile mieszkamy w Warszawie.