10 proc. badanych zamierza kupić grę wideo jako prezent na Święta. Co ósmy z nich zrobi to za pośrednictwem serwisu aukcyjnego lub w sklepie internetowym. Prawie 30 proc. ankietowanych zamierza oderwać się od świątecznego stołu, by zagrać w ulubioną grę. Polacy grają w gry i kupują je – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez agencję badań rynku i opinii SW Research we współpracy z agencją Monday PR.
Consumer Electronics Association (CEA), organizator największych na świecie targów elektroniki użytkowej, ogłosiło że CES 2013 będzie gościł rekordową liczbę wystawców, na powierzchni większej niż kiedykolwiek wcześniej w historii. Targi CES 2013 odbędą się w dniach 8-11 stycznia 2013 r. jak co roku w Las Vegas.
Bez względu na to, czy stopią się wszystkie lodowce, czy czeka nas inwazja zombie, czy zaatakują nas kosmici, czy też uderzy w nas asteroida, zostało nam niewiele czasu.
Powód? Korzystanie z botów i programów pozwalających na oszukiwanie w grze, przez co “podkopywali ducha fair play” – tyle można wyczytać z forum Battle.net.
WhatsApp to jedna z najpopularniejszych aplikacji do przesyłania wiadomości pomiędzy użytkownikami smartfonów.
Menadżer plików to jedna z najważniejszych aplikacji, którą chcemy zainstalować na świeżo zakupionym telefonie.
Wygląda na to, że Humble THQ Bundle i darmowe Metro 2033 było ładnym pożegnaniem starego zarządu THQ. Teraz nadchodzi czas zmian.
Wunderlist to jedna z najpopularniejszych aplikacji do organizacji zajęć metodą GTD. Została stworzona przez niemiecką firmę 6Wunderkinder.
Dwukrotne zwiększenie bezprzewodowej transmisji danych opartej o technologię 3G podnosi dochód narodowy per capita średnio o 0,5 pp
Imperva przeprowadziła badanie, w którym przetestowała skuteczność ponad 40 różnych rozwiązań antywirusowych (płatnych i bezpłatnych produktów) pod kątem wykrywalności nowo utworzonych wirusów.
Smarfon z systemem operacyjnym Android 4.1.2 oraz wyświetlaczem OLED o przekątnej 4,3 cala i rozdzielczości 540 x 960 pikseli. Wyposażony w aparat 8,0 Mp.
Rośnie liczba aplikacji zawierających agresywne formy reklamy na smartfony i tablety. Tylko w ostatnich 9 miesiącach podskoczyła o 210 proc. W kolejnych statystyki mogą pójść jeszcze bardziej w górę, bo firmy coraz więcej wydają na reklamę mobilną, a liczba smartfonów i tabletów stale rośnie.