Jaka może być najtrudniejsza sprawa do rozwiązania dla detektywa? Square Enix szykuje dla graczy PC, PS3 i Xboxów 360 nie lada wyzwanie. Informacji jest jak na lekarstwo, ale jeśli doda się dwa do dwóch…
Fani serii The Longest Journey nie zawiedli. W ciągu pierwszych czterech dni uzbierano ponad 600 tysięcy dolarów. Raczej nikt nie ma wątpliwości, że sequel historii rozgrywającej się w dwóch światach uzbiera wymagany pułap 850 tysięcy, tym bardziej, że do końca akcji są jeszcze ponad trzy tygodnie.
Wasteland 2 to jeden z projektów, które na Kickstarterze osiągnęły niebywały sukces, udowadniając, że wciąż jest zapotrzebowanie na solidne, oldschoolowe RPG-i. Nareszcie możemy przyjrzeć się z bliska samej rozgrywce!
NVIDIA ogłosiła dzisiaj, że do każdej zakupionej karty graficznej GeForce GTX z serii 600 będzie dodawany pakiet o wartości do 460 zł, do wykorzystania w czołowych grach free-to-play.
Mateusz Tomaszkiewicz i Konrad Tomaszkiewicz udzielili krótkiego wywiadu dla serwisu Gameinformer, w którym poruszyli zarówno techniczną stronę Dzikiego Gonu oraz jego część fabularną.
Królowa alternatywy, niechętnie współpracująca z wielkimi wytwórniami muzycznymi, a mimo to znana na całym świecie, uruchamia projekt Biophilia. Dzięki niemu każdy z nas będzie mógł zmierzyć się z komponowaniem muzyki.
Współzałożyciel studia Valve miał dzisiaj krótkie, półgodzinne wystąpienie na spotkaniu twórców gier komputerowych DICE 2013. Dla fanów Half-Life’a nie mamy dobrych wiadomości – o Half Life 3 nadal cisza. Gabe mówił o tym czym tak naprawdę są gry komputerowe i jak się je sprzedaje. Był przy tym brutalnie szczery.
Gdy jakiś czas temu do sieci wyciekł nieoficjalny gameplay gry Activision tłumaczyło, że ukazano “słabe fragmenty” i w ogóle przecież gra nie jest jeszcze ukończona! Tym razem możecie zobaczyć oficjalny materiał filmowy, który jest…niewiele lepszy.
Zombie Studios, twórcy Blacklight: Retribution i gier opartych na serii filmów “Piła” zapowiedzieli survival horror, który ma być bardziej czymś w rodzaju domu strachów niż klasyczną grą wideo.
Avenger, Ghosts ‘n Goblins, Commando i wiele innych zagości już niebawem na naszych konsolach. Tylko czy odgrzewane kotlety są wciąż warte swojej ceny?
Ubisoft nie odpuszcza i już pracuje nad następną częścią serii Assassin’s Creed. Nie zobaczymy w niej jednak Connor’a.
Cage, główny projektant Quantic Dream, studia znanego z takich hitów jak Fahrenheit, Heavy Rain czy nadchodzącego Beyond: Two Souls na konferencji DICE podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat zastoju w branży gier wideo.