To znane narzędzie programistyczne ma ponad 2,5 miliona użytkowników. Jego nowe możliwości zachęcą zapewne tych programistów, którzy chcieliby tworzyć aplikacje nie tylko dla Windows, ale również dla Linuksa.
Im szybciej, tym lepiej? W przypadku napędów CD-RW tak być nie musi. Najnowsze nagrywarki klasy 48x to przykład, że zbyt wielki pośpiech ma często fatalne skutki.
Animacja DHTML-owa działa w Internet Explorerze, a nie funkcjonuje w Navigatorze? Nic straconego, wystarczy użyć Alladyna.
Mając bezprzewodową mysz i klawiaturę, użytkownik komputera PC przestaje być przywiązany do biurka. Czy jednak ta wolność nie została czasem okupiona niższą funkcjonalnością i komfortem pracy?
Podróżując samodzielnie po Europie, zwykle zdajemy się na tradycyjne papierowe atlasy samochodowe. Warto jednak wiedzieć, że ich komputerowe odpowiedniki oferują znacznie więcej.
Grafika 3D wyświetlana na ekranach płaskich monitorów jest w rzeczywistości dwuwymiarowa. Chyba że do wyjścia karty graficznej podłączymy prezentowany panel LCD generujący przed naszymi oczami prawdziwie trójwymiarowe sceny.
Konieczność płacenia za pakiet StarOffice ciągle wzbudza kontrowersje. Czy jednak przypadkiem nie da się zmienić OpenOffice’a w odpowiednik pakietu biurowego Suna?
Po Sunie kolejny producent szansę na walkę z Microsoftem upatruje w otwarciu kodu. Helix, następca technologii RealAudio i Video, nie próbuje (prawie) niczego ukrywać.
Wszyscy użytkownicy przenośnych urządzeń z wymiennym nośnikiem danych wiedzą, jakie są problemy przy przenoszeniu danych do i z nich. Rozwiązaniem może być zakup uniwersanelnego czytnika obsługującego niemal wszystkiem popularne standardy.
W Londynie szerzy się nowa forma graffiti, która nie znakuje terytorium młodzieżowych subkultur, lecz wskazuje na potencjalnie darmowe punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu.
Jeżeli zauważymy dziwne zachowanie Windows, nie denerwujmy się od razu. Warto się dowiedzieć, czym zajmuje się nasz system – może właśnie jest bardzo zajęty wykonywaniem poprzednio wydanego polecenia?
Problemem w wykorzystaniu technologii informacyjnych na szkolnych lekcjach jest nie tylko brak pieniędzy, ale także opór sporej części nauczycieli.